2. Система направить вас на екран “Увійти за допомогою”. На ньому натисніть “Bank ID НБУ”.
3. Натисніть “Продовжити”.
4. Оберіть Ваш банк.
5. Далі кроки можуть відрізнятися в залежності від Вашого банку. Чітко слідуйте інструкціям, які будуть з’являтися на екрані.
6. Наприклад, якщо Ви користуєтеся ПриватБанком, оберіть цей банк у випадаючому списку. Для продовження Вам слід виконати вхід у Приват24.
7. Якщо застосунок Приват24 вже встановлено на Вашому телефоні, то потрібно натиснути кнопку “Увійти через 24”.
8. Якщо застосунок Приват24 не встановлено на вашому телефоні, або якщо Ви хочете виконати вхід з комп’ютера, тоді в спеціальне поле необхідно ввести ваш номер телефону і далі чітко слідувати всім інструкціям від банку.
9. Далі необхідно виконати вхід в Приват24 у зручний для вас спосіб.
10. Після успішного входу в Приват24, Вам необхідно повернутися в додаток браузера, який Ви використовуєте для входу(якщо ви входите з мобільного, це відбудеться автоматично). Після оновлення сторінки, натисніть кнопку “Підтвердити”. Після цього ви будете перенаправлені на сторінку де будуть відображені ваші дані, що будуть використані для входу в кабінет.
11. Перевірте ваші дані та після цього натисніть кнопку “Продовжити”. Вас буде направлено в Особистий кабінет. Реєстрацію в Особистому кабінеті завершено.
12. Зареєструвавшись в Особистому кабінеті, подайте заявку про полон або зникнення Вашої близької людини .
*Якщо ви вже подавали заявку про полон або зникнення - не треба цього робити повторно. Робота по вашій заявці вже ведеться.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Реєстрація в Особистому кабінеті через Дія.Підпис :
1. Натисніть кнопку “Увійти”.
2. Оберіть “Дія.Підпис”.
3. Якщо Ви переглядаєте Особистий кабінет за допомогою мобільного пристрою, натисніть QR код (квадрат з чорно-білими цятками. Якщо ви переглядаєте Особистий кабінет з комп’ютера, відкрийте застосунок “Дія” на своєму мобільному, натисніть “Сканувати” і відскануйте QR код.
4. Пройдіть авторизацію в додатку Дія, виконуючи інструкції на екрані.
5. Після завершення авторизації в Дії Ви побачите в додатку екран з написом “Підтверджено” (виділено зеленим кольором). Тепер Вам необхідно повернутися в додаток вашого браузера (застосунок, в якому Ви переглядали сторінку Особистого кабінету).
6. У випадку успішної авторизації в Дії Ви побачите сторінку з Вашими даними.
7. Перевірте свої дані і натисніть “Продовжити”. Вас буде направлено в Особистий кабінет. Реєстрацію в Особистому кабінеті завершено.
8. Зареєструвавшись в Особистому кабінеті, подайте заявку про полон або зникнення Вашої близької людини .
*Якщо ви вже подавали заявку про полон або зникнення - не треба цього робити повторно. Робота по вашій заявці вже ведеться.








Подача заявки про полон або зникнення :
1. В Особистому кабінеті натисніть кнопку “Подати”.
2. В розділі Особисті Дані Захисника або Захисниці, заповніть всі поля даними Вашої близької особи, включно з датою народження (щоби швидко обрати рік на мобільних пристроях, натисніть на рік).
3. Перейдіть в розділ “Ваші контактні дані” і введіть Ваш контактний номер телефону. Якщо у вас є додатковий телефон та email адреса, внесіть їх у відповідні поля.
4. Перейдіть в розділ “Ваша спорідненість із Захисником або Захисницею”.
5. У випадаючому списку “Хто ви Захиснику/Захисниці?” виберіть необхідний варіант що відповідає вашій спорідненості з полоненим або зниклою особою.
6. У випадаючому списку “Документ що підтверджує спорідненість” оберіть тип документа який ви плануєте долучити до Заявки для підтвердження вашої спорідненості зі зниклою або полоненою особою, на яку Ви створюєте заявку.
7. Після цього, натисніть на кнопку “Додати файл”, знайдіть у файловій системі свого пристрою фото або скан-копію документу, що підтверджує Вашу спорідненість із зниклою або полоненою особою, на яку Ви створюєте заявку. Додайте файл.
8. Якщо Ви заповнили всі поля вірно, натисніть кнопку “Подати заявку”. Після цього Координаційний штаб розпочне її верифікацію.
9. Після завершення верифікації вашої заявки Ви отримаєте смс-повідомлення і сповіщення в Дії, а в особистому кабінеті з'явиться картка Захисника.
10. Після успішної верифікації заявки дуже важливо подати додаткову інформацію про особу. Додаткову інформацію буде використано для пошуку. Як подати додаткову інформацію?
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
