A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
ГОРОДКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Вінницька область, Тульчинський район

Центр надання адміністративних послуг інформує!

Дата: 08.06.2021 09:44
Кількість переглядів: 445

Для зручності населення та ефективного робочого процесу на першому поверсі будівлі Городківської сільської ради гостинно відчинені двері Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Городківської сільської ради.

Нагадуємо, що з 1 січня 2021 року для призначення усіх видів державної соціальної допомоги, пільг та житлової субсидії з відповідними заявами та пакетами документів мешканцям громади необхідно звертатись до Центру надання адміністративних послуг або до спеціалістів та старост у своєму населеному пункті.

Перелік документів, які необхідні для оформлення житлової субсидії:

  • паспорти, свідоцтва про народження та РНОКПП осіб, які входять до складу домогосподарства та осіб, які є членами сім’ї осіб зі складу домогосподарства, що не зареєстровані за даною адресою;
  • довідка з банку (на вибір) про відкриття в ньому розрахункового рахунку;
  • технічний паспорт на житлове приміщення;
  • номери особових рахунків одержувача житлово-комунальних послуг;
  • довідки про суми доходів, отриманих у 2020 році для житлової субсидії на тверде паливо та за період з 01.07.2020 по 31.12.2020 року для житлової субсидії на природній газ (заробітна плата, дохід від оренди паїв);
  • відомості про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку і з року випуску яких минуло менше ніж 15 років (крім мопеда, причепа), що перебувають у власності або володінні осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання);
  • інформація про придбання майна, товарів, цінних паперів, фінансових інструментів, віртуальних активів, оплату робіт або послуг (крім медичних, освітніх, житлово-комунальних), проведення платежів за правочинами, якими передбачено набуття майнових прав на нерухоме майно та/або транспортні засоби (механізми) (крім об’єктів спадщини та дарування), здійснення внесків до статутного (складеного) капіталу товариства, підприємства, організації, про сплату коштів на благодійну діяльність, надання поворотної/безповоротної фінансової допомоги, позики на суму, яка на дату купівлі (оплати, реалізації) перевищує 50 тисяч гривень, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії;
  • інформація про придбання безготівкової та / або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії;
  • відомості про наявність у власності осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання), коштів на депозитних рахунках у розмірі, що перевищує 56750 грн  в розрахунку на одну особу на місяць;
  • дані про суми аліментів, сплачених особами, які входять до складу домогосподарства, а також членами сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання), за умови документального підтвердження фактичної сплати.

Про більш детальний перелік адміністративних послуг можна дізнатися на сайті громади в розділі «Центр надання адміністративних послуг» або за телефоном +38(068)6213134, за яким також можливо здійснити попередній запис.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь